Grevlingen

Grevlingane har tilhald i kjellaren på Utigarden, og har eit fantastisk uteområdet dei kan boltre seg på. På Grevlingen er det våren 2023 13 barn i alderen 3 -6 år. Vi har 6 barn fødd i 2017, 4 fødd i 2018 og 3 fødd i 2019.

Grevlingane er er ute det meste av året, og om det blir kaldt og surt, så har dei Grindbygget dei kan bruke til bordaktivetar og måltid. Sjølv om dei er mykje ute, så har dei også mykje bordaktiviteter, det som kan gjerast inne kan like godt gjerast ute.

Dette barnehage året har dei som er fødd i 2017 og 2018 har hatt svømming på Bybadet 8 gonger i haust og skal ha 8 gonger  til i vinter.

Vi har førskuleklubb for dei eldste ein gong i veka, og skulebesøk til dei ulike skulane dei skal starte på 1 gong i månaden. På skulebesøk har vi alltid ein fra barnehagen som følge dei til skulen dei skal starte på.

Dette barnehageåret har dei fokus på kva som skjer i naturen på dei ulike årstidene, og nett no er det vinteren som står i fokus, med ulike aktivitetar knytt opp mot dette.