Natur og miljø

Fleire forskara hevdar at naturen er den beste leikeplassen for barn Her får dei utfordringarr som dei ikkje møte ellers i barnehagen og dei får stimulert sansanae i eit miljø som endrar seg heile tida, Ulike studier visar at det er mindre konfilkter mellom barn som leikar ute. Fantasi og kreativtite stimulereast også av mulighetene naturen gir. Barna som leikar ute får også bedre koordinasjon, bedre muskelstyrke og bedre balanse som leikar på tradisjonelle leikeplasser.

I rammeplan står det "Barnehagen skal leggje til rette for at barna kan få eit mangfald av naturopplevingar og få oppleve naturen som arena for leik og læring. Barnehagen skal leggje til rette for at barna framleis skal vere nysgjerrige på naturvitskaplege fenomen, føle tilhøyrsle til naturen og gjere erfaringar med å bruke teknologi og reiskapar.(Rpl 2017)

Det vi ser her er barn som brukar inspeksjons kamera knytt opp mot ipaden for å sjå kva som er inn i ei hule.