Velkommen til Utigarden Barnehage

Utigarden Barnehage er ein privat 2 avdelings barnehage som ligg i idylliske omgivelser på Slyngstad. Det er stor fokus på turer og friluftsliv, og barna er ute det meste av året. Vi prøver så godt vi kan å ha eit sunt kosthold med heimelaga brød og frukt/grønnsaker til kvart måltid.

Barnehagen har mange fine turmål i nærleiken av barnehagen, der det er lett til gong til ulike miljø som eng og utmark, vi har også kort veg til både elver og fjøre.

På marka som ligg rett ved barnehagen har vi ein flokk sauer som går året rundt. Desse kan barna mate gjennom gjerdet, noko som er veldig populært.  På våren er det spesiellt kjekt med sauene for då kjem det lam, då kan barna bli vitne til lamming som skjer på marka ved barnhagen, og enkelte år har vi også flaskelam.